سبد خرید 0

بهترین پارکت لمینت خارجی بازار کدام است؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 28 دی 1399 در ساعت 15 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معمولا عادت داریم قبل از خرید هر چیزی بدانیم کدام یک بهتر یا بهترین است. البته ممکن است "بهترین" همیشه انتخاب درستی برای شما نباشد. بعضی اوقات بهترین محصول ممکن است برای شخص شما بهترین نباشد. به عنوان مثال ، من شخصاً فکر می کنم بهترین اتومبیل موجود در حال حاضر فراری 488 است، اما همه موافق نیستند. هنگام جستجو در گوگل ، نتایج مختلفی برای "بهترین اتومبیل" ایجاد می شود، از یک فولکس واگن ارزان گرفته تا بوگاتی ویرون با عملکرد بالا و 3.5 میلیون پوندی گران قیمت. این نتایج بسیار متفاوت به این دلیل است که شاید سوال در مورد بهترین هر چیزی یکسان باشد ولی پاسخ آن برای هرکسی متفاوت خواهد بود. وقتی تعیین کنید که بهترین پارکت لمینیت کدام است، پس پیدا کردن بهترین پارکت لمینیت هم حائز اهمیت میباشد.

امروز، فروشگاه اینترنتی مای دکوری مفتخر است تا در مورد بهترین مارک و برندهای پارکت لمینت و آنچه  را که باعث بهترین بودنشان میشود برای شما بازگو کند.

برندهای متفاوتی هم تولید داخلی و تولید خارجی در زمینه پارکت در ایران وجود دارد. جنس، کاربرد و کیفیت هر یک از برندها متفاوت میباشد. به طور کلی نمی توان گفت کدام برند بهتر و یا کدام برند بدتر است چرا که انتخاب برند موضوعی است که با توجه به جنس، بودجه، رنگ و ضخامت پارکت مورد نظر شما تعیین میگردد.

بیایید خلاصه ای از برندهای پارکت لمینت که شناخته شده تر و برتر هستند را بررسی کنیم.

  • پرگو
  •  موهاک
  •  کوئیک استپ
  •  بری الوک

لازم به ذکر است که این برند ها لزوماً در یک سطح با هم برابری نمیکنند. بسیاری از آنها برای استفاده خاصی طراحی شده اند، اما ما کمی بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

پرگو یا موهاک؟

پرگو نه تنها جز قدیمی ترین و اولین برندهای پارکت لمینت است  ، بلکه  یکی از بهترین نیز میباشد. برند پرگو تولید کننده مرغوب ترین نوع پارکت لمینت میباشد و از کیفیت محصولات آن واقعا ایرادی نمی توان گرفت. این کمپانی که تخصص بسیاری در طراحی پارکت لمینت دارد بیشترین و طولانی ترین سابقه را در بازار جهانی به خود اختصاص داده است. پارکت لیمنت های پرگو به هیچ وجه ارزان نیستند اما محصولات این کمپانی با تجربه و تخصص چندین ساله طراحی و تولید شده اند. این برند معروف اولویت کار خود را کیفیت کالا برگزیده و همچنان محصولات خود را با کیفیت ممتاز و بی همتا عرضه می کند.

چه چیزی کمپانی پرگو را خاص نشان میدهد؟

     پیشتاز در ابداع لمینت های چند لایه

     نظافت راحت و آسان

     کیفیت بی نظیر

 

یکی از دلایلی که برند موهاک را به عنوان یکی از بهترین برند های پارکت لمینت در این مقاله گنجانده­ایم این است که موهاک نیز از پیشتازان صنعت کفپوش های لمینت می باشد. محصولات کمپانی طرح ها و نقش های متفاوتی داشته و همچنین مقاومت و دوام آن بی نظیر است. محصولات این کمپانی حداقل از ۵۰٪ مواد بازیافتی تولید می شوند و این موضوع به نوبه خود میتواند دلیلی برای یک انتخاب اخلاقی و خردمندانه باشد.

اگر تصمیم به خرید لمینت های این برند دارید می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم هر محصولی که خریداری می کنید با همان جلوه ، طرح و رنگ تا یک دهه دیگر تغییری نخواهد کرد و پایداری و دوام محصولات این برند ثابت شده است !

باید بگوییم که از نظر طرح و کیفیت و همه استانداردهای جهانی پارکت لمینت های موهاک بی نظیر هستند، اما قیمت آنها برای تمام اقشار مناسب نمیباشد.

چه چیزی کمپانی موهاک را خاص نشان میدهد؟

     استفاده از مواد اولیه قابل بازیافت

     تنوع زیاد در طرح و رنگ

     مقاومت و دوام بسیار بالا

بنیانگذاری هر دو برند بر پایه دوام و طول عمر بنا شده است پس اگر میخواهید تا اخر عمرتان کفپوشی که استفاده میکنید ضمانت داشته باشد میتوانید به هردوی این برند ها سری بزنید و پارکت لمینت خود را در بین طرح و رنگ های متنوعی که وجود دارد انتخاب کنید.

تمام کفپوش های پارکت لمینت در زمان خریداری به دلیل نو بودن آن ظاهری زیبا دارند، اما اگر خوب ساخته نشود، ظرف چند سال چهره واقعی خودش را نشان میدهد!

پس تردیدی وجود ندارد که چرا هر دو محصول پس از سالها خدمات بسیار خوب به نظر می رسند.

برندهای پارکت لمینت

کوئیک استپ(Quick Step)

کوئیک استپ یک برند مشهور در بین کفپوش ها میباشد. این برند به دلیل افزایش قدرت و مقاومت در برابر انواع تأثیرات زیست محیطی محبوبیت خود را به دست آورده است. شرکت بلژیکی Unilin ، که دارای مارک تجاری Qick Step است ، از نظر تولید لمینت یکی از سه شرکت بزرگ کف پوش به حساب میآید. در سال 2005 ، کوئیک استپ شروع به پوشاندن پانل های چند لایه با یک پوشش آنتی استاتیک کرد  و در سال 2007  مجموعه ای از پوشش ها را که می توان در اتاق های مرطوب استفاده کرد، راه اندازی کرد. در سال 2013 ، یک پوشش وینیل جدید به بازار معرفی کرد که از نظر ظاهری با چوب فرق نمی کرد، اما در عین حال تمام خصوصیات عملی یک پارکت لمینت مصنوعی را به همراه داشت. آخرین نوآوری بدست آمده این شرکت، پارکت لمینت ضد آب میباشد.

این شرکت بیش از یک 25 سال در توسعه کفپوش های چند لایه تخصص و سابقه دارد و محصولات خود را نه تنها در اروپا بلکه در سراسر جهان به فروش می رساند که ایران هم جز آن میباشد.

مقاومت در برابر انواع مختلف فشار و استرس مکانیکی (مانند ضربه) از طریق استفاده از فیبر با چگالی و با کیفیت بالا حاصل می شود، که مطابق با استانداردهای باکیفیت خود Unilin تولید می شود.

مقاومت در برابر خراش به دلیل وجود یک لایه اضافی

این روکش محافظ با استفاده از فناوری ویژه Scratch Guard استفاده می شود که به شما امکان می دهد سال ها ظاهر اصلی لمینت را حفظ شود. مقاومت در برابر خراش لمینیت Quick Step  هشت برابر بیشتر از سایر تولید کنندگان لمینت است که از فناوری فوق استفاده نمی کنند.

چه چیزی برند کوئیک استپ را خاص نشان میدهد؟

     استفاده از فن آوری های نوآورانه.

     انتخاب دقیق مواد اولیه.

     یک مقدار ارزان تر از سایر برندهای برتر پارکت لمینت

     کمپانی مجهز به آخرین تکنولوژی های روز

     دارای قالب بندی چند منظوره ( برای سهولت نصب در فضاهای خاص )

بری الوک (BERRYALLOC)

پارکت لمینت بری آلوک (BERRYALLOC) محصول کشور نروژ و بلژیک میباشد. پارکت لمینت بری آلوک دارای ضریب سایشی AC6 / 31 مناسب برای مکانهای پر تردد و دارای روکش های مات و براق است.

کمپانی مطرح نروژ و بلژیک وینیل بری آلوک یکی از کارخانه های تولید کفپوش در جهان است که محصولات آن تماماً اروپایی بوده و دارای استانداردهای بالا اروپا می باشد. تنوع زیاد طرح های وینیل بری آلوک هیچ گونه دلزدگی و حس تکراری بودن رابرای شما ایجاد نمی کند. طرح هایی که به زیبایی چوب طبیعی تولید میشوند. محصولات این کمپانی همیشه پیشگام نسبت به رقبای خود، با روش خاص و نوین تولیدش احساس و کیفیتی فراتر از لمینیت و در حد چوب طبیعی در شما ایجاد می کند.

محصولات این برند، با وجود اینکه قیمتی اقتصادی تر و مناسب تر نسبت به دیگر رقبای خود دارند اما کیفیت ظاهری آن حفظ شده و می توان آن را در رده ی ۵ برند برتر پارکت لمینت دانست. باید گفت که که کیفیت تخته و برد آن نسبت به سایر برندهایی که در اینجا معرفی شده ضعیف تر میباشد. هر شخصی با هر بودجه ای می تواند به خرید کفپوش های لمینت بری آلوک فکر کند بنابراین محصولات این شرکت پاسخگوی سلیقه های متفاوت هر شخصی میتواند باشد.

چه چیزی برند بری الوک را خاص نشان میدهد؟

     تنوع شگفت انگیز

     الگوری ها و طرح های منحصر به فرد و خاص

     قیمت مناسب

مای دکوری

امیدواریم که از مطالب گفته شده استفاده کامل را برده باشید، شرکت مای دکوری از جمله شرکت هایی میباشد که می توانید با خیال راحت کفپوش خود را از بین طرح و رنگ های متنوعی که ارائه میدهد، بهترین آنها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، هم چنین می توانید سوالات خود را از طریق شماره02133126516 با ما در میان بگذارید تا پاسخ آنها را از متخصصان دریافت کنید.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()